Måndag..









Är hos mamma å pappa idag och är hundvakt. Är han inte underbar???? =) Nice och slappa lite. I morrn blir de mer ös, phu. Blidde ett litet extra knäck i morrn, skönt med lite extra pengar. Och så jobbar jag onsdag på de vanliga stället. Sen är jag nog ledig resten av veckan... =)
Annars har det inte hänt så mkt. Har varit upptagen i helgen med lite rensning på det gamla jobbet. Tur att man har lillebror som kan hjälpa till. Vette sjutton vad man annars hade gjort. Så tack bror!!! =) Och Sanna, det är ingen idé att du säger nåt, för du hade annat att göra..;)
Midsommarafton är snart här också. Shit, de går för fort, man hinner inte med! Vad ska ni göra på midsommar? Själv ska jag på party med nåra av mina vänner. Får se hur de slutar..;)
Ha en trevlig dag, trots de gråa tråkiga vädret, men nu tittar i allafall solen fram lite, men den blir nog inte långvarigt...

Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha klockrent de du skrev...jag tänkte precis att synd att jag inte kunde hjälpa till.... kanske Piii kan hjälpa imorn eller nåt. Vi får se..kram

2009-06-15 @ 14:12:13
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Tinis

2009-06-15 @ 20:26:58
Postat av: Tinis

Haha vilken fin bild! Stor fin nos!

2009-06-15 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0