Torsdag

Har varit ledig idag, skönt, förutom de vackra vädret. Har inte gjort så mycket, åkte en sväng till mamma och pappa med Sanna, Pietro och Alessandro. Pia och Iza kom dit oxå.  Asså den där lillkillen växer ju så de knakar. Han e sååå söt!!! Man skulle kunna sitta och titta på honom en hel dag..=)
Ringde a-kassan idag igen. Fick prata med en mycket trevligare tjej idag. Hon kollade igenom mitt ärende på stört, ifall att de saknades något, så att de inte skulle dröja ytterligare. De visade sig att de va ett papper som saknades. Tur att jag ringde. Påpekade även för henne att jag tidigare pratat med en riktigt otrevlig snubbe där förra veckan. Så nu väntar jag på det, förhoppningsvis sista pappret. Fick även hennes direkt nummer om de va något mer jag undrade över. De va ju en helomvändning. Så nu när jag fått in detta pappaer får vi hoppas att det går fortare och att jag förhoppningsvis har pengar i slutet av månaden.
Nu ska jag softa lite till i soffan sen är det läggdax. Jobbar i morrn igen..=) Så kul att man trivs så bra på jobbet. Inga problem att gå upp på morgonen här inte. Inte än i allafall...=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0