Tusen tack Pii och Jani!

Ni va suveräna idag! Utan er hjälp hade de inte gått. Då hade jag nog fortfarande stått där hahaha. Och sorry för allt bärande.. Hoppas era ryggar mår bra i morrn när ni vaknar, så att dagens arbete inte tog för hårt på dom. Och tack Sanna för att du kom..=) Du hjälpte ju till lite medans S gick omkring med lillen.. Nu är det i allafall äntligen klart, då kan man lägga det hyllan.
I morrn ska det jobbas. Hoppas jag kommer upp i morrn..=) Kan bli en kamp med mig själv, men det ska nog gå bra. Är lite trött, så jag borde gå och lägga mig och inte sitta här.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Utan dig hade det heller inte gått. Du har varit suverän syrran. Love you :)

2009-06-17 @ 12:38:00
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Love you to babe! De hade ju inte gått utan dig heller...;)

2009-06-17 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0