Vart är världen på väg?

Fattar inte, har läst mkt om den här 15 åriga tjejen som blivit mördad av ett par i samma ålder. Fy f-n säger jag bara. Hur kan man göra så mot en annan människa? Usch, stackars flicka och hennes familj och vänner...

I veckan har det inte hänt så mkt, har jobbat lite denna vecka å, vet dock inte hur de ser ut nästa vecka, vi får se om dom ringer in mig. A-kassan har jag inte hört mkt ifrån, måste ta och ringa dit igen i mitten på nästa vecka och kanske se om jag kan stressa på dom lite och om dom har fått mitt papper. De får man väl hoppas, så kanske ekonomin löser sig denna månad oxå. Blev erbjuden ett jobb idag..=) Få se om jag går vidare med det, vi får se. Men om inte annat får jag väl ha 2 jobb så att man klarar sig ekonomiskt om inte mitt nuvarande kan erbjuda mig mer. Har inte fått något svar från de andra jobben jag sökt, ska ev söka ett till i helgen. Man får passa på när man ser något intressant.
Ha nu en underbar kväll alla där ute!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0