Då va snart denna tisdag över...

Färden till Arlanda gick trögt i morse. På 110 vägen låg jag i 80, med flera andra. Shit va de snöade, mer kom de ju längre man körde. Satt och funderade för mig själv där om jag skulle köra om bilarna framför, sen tänkte jag nää, onödigt. Satte på radion, och där sa dom att de hade hänt flera olyckor under dagen. Tänkte för mig själv att då stannar jag här bakom dessa bilar. I motsatt riktning såg jag att de hänt en olycka, en bil låg på taket i diket. Phuu, då va de bara att ta de lugnt. Men måste säga att folk respekterar vädret i alla fall. I alla fall de flesta. De finns ju dom som blåser om oavsett väglag. Kom i alla fall fram till Arlanda hel, fick vänta på bror och hans vänner ca 1 timme, bagage bandet hade tydligen stannat mitt i allt. Vi kom iväg, jag fick köra hem, sa till grabbarna att dom inte fick klaga på min körning, för de skulle inte gå fort hem, men dom va så snälla och tyckte de va ok, bättre att komma hem vid liv..=) Dom va lite bruna kan man säga, bror såg jätte pigg ut med sin solbränna. Han är ganska blek i vanliga fall..=)

Nu sitter jag här, har precis kollat på Desperata husfruar, bra serie de där. Inte bra att ha så mkt serier att följa. I morrn är det Grey´s, då sitter man klistrad vid tv:n.. Men men, vad gör man. På tal om tv, nu ska jag kolla på Christine. Sen tror jag att Brothers and sisters kommer efter de. Borde gå och lägga mig, men f-n måste titta på dessa.. :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: stygnmedstil-therese

hej älskling!

DU jag kan hjälpa dig med golvmålning om du vill.. puss

2009-03-11 @ 22:36:15
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com
Postat av: Miia

Nä men, de låter ju fantastiskt!!! =)

2009-03-12 @ 11:07:09
URL: http://miialainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0