Dag 1

Måste säga att jag är ganska nöjd över dagen i träningsväg i alla fall. Tog en promenad till jobbet, ca 20 min. Promenad hem efter jobbet och sen en löprunda på 30 min. De va såå skönt. Efter en runda känner man sig så bra, för att man klarat av det utan att stanna när de blir lite jobbigt. Bara att bita ihop och fortsätta. Sen när man ser den sista längan man har kvar då blir de lite mer fart..=) Men de känns så skönt efteråt! Man känner sig som en ny människa nästan. Men jag vet, nästa gång jag springer kommer det inte att vara lika lätt. Kommer att bli lite tyngre, men är man inställd på det så vet man, då är de bara att kämpa sig igenom. Men i morrn blir de vila från löpning och bara köra promenad till och från jobbet. Nu har det börjat, och då är det bara att fortsätta. Kläderna funkade super bra, kändes bra och springa i. Inte för kallt och inte för varmt..=)
Så nu blir de lite slappa framför tv:n, det är jag väl värd? =)

Här kommer föresten mina mått, tänkte först inte skriva ut dom, men det blir kul sen när man ser resultat, vilket jag ska se!

BMI: 24,2
Överarm: 29cm
Lår: 56cm
Midja: 93cm
Stuss: 99cm
Vikt: 70kg

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Good girl!!!! Så ska det se ut :) Fortsätt att kämpa.

2009-03-16 @ 21:19:53
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Tack, de ska jag banne mig..=)

2009-03-16 @ 21:21:17
Postat av: TaniaT

Du är så bra... det är inte jaaaag trallar lite

2009-03-16 @ 21:44:18
URL: http://tanttania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0