Dag 3

Japp, jag kom iväg i alla fall. Klädde på mig löparkläderna på stört när jag kom hem. Lika bäst, annars så kan de bli så att man lägger sig i soffan. Blev en lite kortare runda, ca 3km. Men jag är lite besviken på mig själv, sista biten gick jag, benen liksom bar inte, jag tror jag sprang lite för fort. Men jag mätte ut rundan, så jag sprang i alla fall 3km. Så jag får väl vara nöjd ändå. Så dagens träning blev promenad till och från jobbet och sen en löprunda på ca 3km. Har hållt mig borta från godis..=) Har ätit frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och sen blev de flingor och en macka efter rundan. Kanske inte så bra, men men. Jag orkade verkligen inte laga mat, skulle gjort lax, men hade ingen olja hemma, skulle vara de till.
I morrn blir det bara promenad till och från jobbet och vila från löpningen och nu blir det soffan och Grey´s anatomy =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Piii

Bra jobbat Mia jag är stolt över dig..fortsätt i samma anda så kommer du märka fett med skillnad...Jag tror också att du sprang snabbare..man märker inte det själv,men du får se det som positivt..

2009-03-18 @ 21:32:16
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: TaniaT

Jag är avundsjuk på att du kan och orkar göra sånt.

2009-03-19 @ 07:18:08
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Pia

Fan vad du är duktig Mia! You go girl!

2009-03-19 @ 08:20:25
URL: http://piias.blogg.se/
Postat av: Miia

Tack för all uppmuntran!Jag hoppas att jag kommer att se skillnad, man vill ju se det på en gång..=) Vilket man inte kan..hahaha. Tania, igår orkade jag inte, ville bara gå å lägga mig i soffan, men det är bara att ge sig fan på att man ska ut och röra på sig. Jag tänkte många ggr på vägen hem att nää jag orkar inte. Men sen när du vart ute så är det sååå skönt och man är glad att man gick ut.

2009-03-19 @ 10:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0