Dag 5

Min dator bestämde sig igår att den inte skulle funka. SKIT DATOR!!! Hatar datorer när man inte fattar sig på dom...grrrr.
Men skit i de nu.. Igår vart de ju promenad till och från jobbet och sen en löprunda på ca 3km. Skönt men jobbigt. Kom hela vägen runt denna gång, kämpade ända in i de sista, va helt slut när jag kom fram. Men jag klara hela vägen runt!
Är nöjd med veckan som varit i träningsväg faktiskt. Har sprungit 3 ggr denna vecka och de hade jag som mål. Fortsätter nästa vecka att springa 3ggr, perfekt med varannan dag.
Idag ska jag hem till mor och far och fira mamma. Hon fyllde ju år som sagt i onsdags. Ska bli trevligt me lite firande och goooood mat..=) Men idag är det ingen träning på schemat, bara promenaden till jobbet =)  Idag ska de ätas massa gott. Men på söndag blir det en promenad med Tania i rocklunda spåret, måste dock ändra tiden. Vette sjutton vart jag hade huvet igår, tänkte visst att jag va ledig, men de är jag ju inte, pucko.

Ha en underbar dag alla glada..=) Och njut av vädret, hur skönt som helst ute, när jag gick stog termometern på +7. Så ut med er! =)

Kramar


Kommentarer
Postat av: TaniaT

Kl 17 blir perfekt. Och du!.... jag har en visning i morgon kl 10 :-)

2009-03-21 @ 19:00:11
URL: http://tanttania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0