Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Nä de blir ju inte det. Sanna ringde mig i morse kl 8. Hon va sjuk stackarn, hon skulle ha haft Iza idag, men de gick ju inte. Så jag tog Iza idag, hon kom runt halv 9 i morse. Vi kollade lite film en stund, städade lite och diskade. Hon är en perfekt städhjälp den lilla damen..=) Hon tycker det är jättekul att diska, bara att passa på när man har nån som tycker det är kul=)
Så me andra ord vart det ingen löprunda innan jobbet, får ta det efter jobbet istället. Sen sover man gott..=) Tar en runda i morron bitti innan jag ska hämta Iza. Är ledig i morrn, så hon och jag ska umgås lite. Spela lite uno antar jag, det är hennes favorit spel..=)
Känns jättejobbigt att man inte har varit ute och sprungit på ett tag, det lixom kryper i kroppen på en.. Inte bra med för många vilodagar på raken. Men ikväll, inga ursäkter, bara gå hem och ta rundan. Kan nog vara lite kallt, det blåste på ganska bra när vi åkte till jobbet. Men jag får klä på mig ordentligt.
Och Sanna, krya på dig din stackare...Hoppas du mår bättre snart!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, det blir inte alltid som man tänkt sig. Men ibland kan det leda till oväntade överraskningar. Upptäckte till min stora förvåning på träningspasset igår att jag hade byxorna ut och in. Så dagens tips blir; klä inte på dig i mörker!!!!

2009-03-24 @ 19:13:27
Postat av: Miia

Hahahaha!!! Nä då ska jag inte klä på mig i mörkret, tack för tipset..=)

2009-03-24 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0