Förbannade skit datorer!!

Nu har den nog tagit sitt sista andetag den datorn. Fy f-n va jag hatar datorer! Usch och fy! Vi försökte med alla medel att få den att funka, men den ville inte, kunde rädda de viktigaste i datorn, men tyvärr inte mina kort...=(  Den är ju ganska gammal, då var de väl väntat. Men man har ju lust och kasta skiten åt h-vete! Varför kan man inte vara så smart att spara alla kort å sånt på en skiva, men inte jag. Det ska jag definitivt göra härdan efter! Så nu får jag vänta 3 månader innan jag får dator, ska få köpa brors dator, men han får inte sin förrän om 3 mån. Så man får väl vänta, men klarar jag mig utan dator i 3 mån? Nja, har ju dator på jobbet, men de e ju inte rikitgt same same. Så nu fick jag ut lite av mina aggressioner.
Igår var det ju mat och fika hos mamma och pappa. Mmmm vilken god mat och cheesecaken hon gjorde, oh my, den va sååå god. Mumsa i mig 2 bitar..=) Måste ju passa på när man får..=) Sen moffa jag i mig lite godis oxå. Mådde nästan lite illa av allt gott.
Idag blir de en promenad med Tania efter jobbet. Rocklunda spåret, here we come. Sen ska jag förbi mamma och pappa en sväng och kolla om jag lyckades rädda de viktigaste från datorn, håll tummarna!

Kram

Kommentarer
Postat av: TaniaT

Det blidde ingen promenad :-( men på tiiiiisdag!

2009-03-22 @ 18:22:53
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Japp då kör vi!! Oavsett väder...=)

2009-03-22 @ 19:13:44
Postat av: Pia

hihi ja tjejer inte går det att skylla på vädret heller...på med ordentliga kläder! =)(den går jag inte på en gång till)

2009-03-23 @ 14:47:08
URL: http://piias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0