Fredag..

Idag fredag står de inte så mkt på schemat. Ska ut och springa när jag kommer hem funderar på om jag ska ta den längre rundan idag, har inte riktigt bestämt mig än. Det visar sig väl, nåt av dom blir de. Bara hoppas att jag inte springer för fort, för idag ska jag orka hela vägen har jag bestämt. Sen ska jag väl laga nån mat och sen softa tror jag.
I morrn är de lördag, och då får jag äta godis..=) Helt överlycklig hahah. Men ska försöka att inte äta så mkt godis, får begränsa mig lite, men de kommer ju inte vara lätt men man kan ju försöka. Vi ska ju fira mamma i morrn, så de blir mkt god mat och efterrätt tror jag att de oxå blir..=) Mamma letade recept på cheesecake igår så jag tror att det är de vi får.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0