Fredag!!

Äntligen fredag..Eller ja, jag jobbar ju i morgon men ändå skönt att det är helg. Ikväll ska jag hjälpa en vän med lite förberedelser inför morgondagens fest. SÅ de blir lite mer jobba, men roligare med vänner..=)
Så i morrn är det fest. Kommer vara lite stressigt, slutar jobbet kl 16 och sen ska vi vara på festen kl 18. Så de gäller att åka hem på stört och göra sig redo för kvällen. Kläderna är inte provade än, men får väl göra de ikväll när jag kommer hem. Lite osäker på vad jag ska ha under kavajen, men hoppas jag hittar på något.. Annars vette f-n vad jag ska göra.

Va ju och hämta mor, far och Iza igår. Körningen gick bra men planet va 1 timme försenat. Tur att man kan kolla upp flygen innan man åker. Under färden hem så hade den lille damen mkt att berätta för moster..=) Hon prata nog hela vägen hem. Men de va trevligt och höra allt hon upplevt under resan.

Så nu ska jag ta och stänga ner detta och förbereda för stängning. Ha en underbar fredag alla!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0