Grannar!

Vaknade kl 8 av min granne och inte katten. Min granne är expert på att prata as högt i telefonen tidigt på morgonen. Vette f-n va som är så viktigt så tidigt. Har hänt flera ggr. Blir så trött! Han har sitt sovrum övanför mitt skulle jag tro. Men måste man skrika när man pratar i telefonen? Kanske ska göra likadant. Ställa kl på 6 i morrn och sen ringa nån som är uppe den tiden och verkligen prata högt, så kanske han fattar! Mongo! Tror jag vaknat en gång typ kl 6 på morgonen av att han pratade i telefon. Men fattar man inte att man kanske ska prata lite tystare, om inte i alla fall i normal samtalston. Han kanske pratar med nån som är halvt döv va vet jag, men efter dom samtalen så borde personen blivit döv! Suck!

I dag står det inte mkt på agendan. Jobba till klockan 19, sen promenera hem och laga nån mat. U skulle komma över nåt i veckan, ska färga hennes hår, men har inte hört nå så de kanske inte blir i dag. Jag har så dålig fantasi när de gäller mat. Usch, så tråkigt och laga mat åt sig själv. De blir ju många ggr att man tar en macka när man kommer hem, men eftersom jag har lovat mig själv att de ska bli skärpning på den fronten så måste jag laga mat, måste ju ha matlåda till i morrn. Och frukost är något jag måste lära mig att äta. Jag är en sån människa som hellre sover 15-20 min extra och hoppar över frukosten. Kanske ska försöka i morrn och gå upp en kvart tidigare och käka frulle. De sjuka är att jag ställer kl på 8.30, men jag snoozar i 20 min..hahaha. Kommer lixom inte upp..=) Eller så får jag helt enkelt ta med mig frukost till jobbet.

Börjar få lite panik inför lördagen. Vet inte riktigt än vad jag ska ha på mig! Iiiiih. Fick ju låna kavaj av Sanna, så den blir det ev. Men då är de något under den, byxor och skor som inte är riktigt klart. Måste nog ta en titt bland min skor.  På tal om skor, måste fixa i ordning min skogarderob snart. Får ta de när katten är borta. Garderoben ska målas invändigt (vit ) sen ska de upp massa hyllor. Tar ett kort på de sen när det är klart. Ska försöka börja efter helgen, då har man ett bra kvällsnöje..=)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Tania

Ring mig!!

Charlie vaknar ju alltid 5.55 varje morgon så jag är vaken :D

2009-03-03 @ 11:55:59
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

F-n va bra! Då kanske du får ett samtal i veckan..=)

2009-03-03 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0