Har man gått och blivit en bitter...

Alltså dagens ungdomar. Hur beter dom sig? Sa åt en kille idag som spottade ner till våningen under, 2 ggr. Men gör dom så hemma? Sa åt han att du, torkar du upp de där? Han: Vadå? Jag: Spottet? Han knäpp tyst. Då sa jag torka upp de eller så går ni härifrån. Välj du, annars ringer jag vakterna. Hahahaha, känner mig som världens bitter fitta! Men va fan lite jävla hyffs har man väl, eller? Dom gick i alla fall..=)
Today blev de inte att gå hem och lägga sig i soffan, U ringde och ville ha mer färg i håret, de vart för ljust i hårbotten, den utväxt hon hade va lite ljus, så jag sa att jag kan hjälpa henne ikväll med de... Bjuds på mat oxå..=)
Dagen har varit seg, inte mkt att göra här på jobbet. Så man har suttit och filosoferat lite, kom inte fram till mkt men men.
Nä nu ska jag försöka hålla ut sista timmen och inte somna..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tania

Hoho! Jag skippar fredagen. Micke jobbar i sthlm och kommer hem sent så det går tyvärr inte. Men rapportera om du går dit :-)

2009-03-04 @ 20:52:45
URL: http://tanttania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0