Helg...

Då va de helg då. Ska hem till mina kära vänner U & M och käka lite mat och snacka lite skit. Ska bli najs. I  morrn ska jag till frisören L och fixa en uppsättning. Ska vara hårmodell, hon har ett gesällprov i maj som ska göras, så jag sa att jag kunde ställa upp och vara försökskanin..=)
Måste ta mina mått oxå innan måndag och vägning. Phuu, de där med vägning gillar jag inte riktigt, men de måste göras. Sen ska jag till Stadium och kolla på ett löparset, jacka och byxa för endast 499:- , det är ju ett superbra pris. Ska se om jag kan ta mig ut till Hälla i morrn.
Hmm.. kanske ska ta tag i den där garderoben oxå. Ja de ska jag nog göra, ta mått på hyllorna så att dom passar in och sen såga lite.. Ja se där, ett litet helg projekt.

Nä de får va allt för nu...

Kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

Hallo! Har du något baktips kanske? :)

Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

ja mums! Brukar alltid göra kladdkaka med vispad grädde och blåbär :)

Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

Det lät inte lite gott!! Synd att min sambo inte gillar mint bara /:

Postat av: stygnmedstil-therese

Va skickar du ut mitt recept på mintkladdkaka? hihi puss på dig!

2009-03-13 @ 22:31:41
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0