Idag känner jag mig...

trött, irriterad allmänt nere. Vette fan vad det är med mig. Men de blir väl bättre sen nångång. Bara så trött på allt. Allt skit! Skulle behöva mig en lååång semester och bara vila, bort från tråkiga gråa västerås. Vill att det ska hända nåt kul! Ja iförsig, om 3 veckor händer de nå superkul!! Då blir jag moster igen ,beräknat då i alla fall, men de kan ju komma tidigare el senare. Hoppas hon slipper gå över tiden. Kan tänka mig att de är en pärs ibland och bära på den där magen.=) Hon är så fint gravid Sanna, de riktigt lyser om henne...=)
Sitter och kollar lite på Färjan, gu va folk gör bort sig hahaha. Usch, skulle jag va på x-ning och de fanns kameror, jag skulle gömma mig. Aldrig att jag skulle vilja vara med i tv. Näää!
Nehe, jag ska väl kolla vidare. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du det skulle inte vara helt fel med en solsemester du...får se till att spara så kanske man kan dra nästa år eller nåt...får bli Björnö o Löga i år...haha

Tack för alla snälla ord syster :) Love U!

2009-03-31 @ 22:42:10
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Ja de blir nog löga å björnön i år hahaha. Ja målet för utland får bli nästa år. Hoppas man kommer iväg. Love u 2!

2009-04-01 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0