Inte mycket har hänt idag..

Nä, de vart ingen löprunda idag, huvudvärken kom tillbaka här på kvällen. Måste ut i morrn, får ju inte bli nå laterier nu när jag varit så duktig. 3 vilodagar på raken, de funkar ju inte. Men har ju iförsig promenerat till jobbet. Nää de här håller inte!! Nu får jag planera om träningen och träna lite hårdare p.g.a denna extra vilodag. Fy på mig, fast huvudvärken kan jag ju inte rå för. Bara hoppas att den är borta i morrn. Får ta en tablett innan jag lägger mig. Har fått bort vaxproppen också, den va inte liten hahaha!! Fy va äckligt, inte undra på att man hade lock för örat.
Nä om jag ska lägga mig ner här i soffan och kolla lite tv och softa innan det är läggdax.

God natt på er och sov så gott..=)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att du är grymt duktig som går till och från jobbet. Miljövänlig om inte annat!!!! Hänger snart med på en runda :-)

2009-03-24 @ 19:16:31
Postat av: Miia

Bra där, vi har den långa rundan som ropar på oss. Idag va de riktigt skönt att springa faktiskt, inte så kallt som jag trodde..=)

2009-03-24 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0