Jag har blivit utmanad och jag utmanar! :)

Regler:

Det här är svårare än du tror!
Kopiera dessa rader och radera mina svar.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn, alla svar måste vara riktiga.

Hitta inte på ord eller ljug.

Om en annan person som börjar på samma bokstav som du har svarat redan får du inte använda samma svar.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger

Lycka till !

1. Vad heter du?:
 Miia
2. Ett ord på 4 bokstäver: Moln
3. Flicknamn: Malin
4. Pojknamn: Marcus
5. Yrke: Mekaniker
6. Färg: Mörkbrun
7. Klädesplagg: Munkjacka
8. Mat: Makaronilåda
9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/ stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Motorhaveri
12. Något man skriker :Mat!
13. Film: Män som hatar kvinnor
14. Något man dricker : Must
15. Band: Millencolin
16. Djur: Mink
17. Gatunamn: Malmabergsgatan
18. Bil: Mercedes-benz
19. Sång: Macarena
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Maraton

Så där ja, då utmanar jag: Sanna, Tess och Piia!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0