Jag vill....

UT!!! Ut i de fina vädret. De va sååå skönt ute, ville bara sätta mig på en bänk här på stan och glo på folk. Nä men då ska man istället sitta inne hela j-vla dan, fr 10-19! Ja ja, man får väl hoppas att de blir fint väder nästa vecka. Men med min tur, så kommer det att regna hahaha.
Gu jag va så trött i morse, kände inte riktigt för att gå upp. Ville sova nåra timmar till, men icke! Men det var skönt med promenaden till jobbet, man piggnar till lite i alla fall. Så ikväll blir de löprunda nr 2. Tror inte att det kommer att gå lika lätt som i måndags, men men det är bara ge sig f-n på att man ska ta sig runt. Vi får se om jag får sällis idag med. Kul och springa med nån. Och U är en bra spring kompis..=) Jag återkommer ikväll och berättar om jag kom runt eller inte...

Ha en underbar dag i solen, ni som kan..=)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Alessandro

SV: Haha ah joo då kan väll du lära mig proceduren för blöjj byte.. luktar juh så jävla mycket :).

2009-03-18 @ 16:48:08
URL: http://metrobloggen.se/dippan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0