Känner mig lite små irriterad...

Katten väckte mig i morse IGEN! Han tycker helt enkelt inte att jag ska sova. Men kom igen, kl 6.30, jag går ju upp 9.30..Men men, försökte somna om, men de gick inte så bra, somna väl i typ en kvart. Får inte jag sova, då kan dan bli lite av en katastrof, lite lätt irriterad blir jag. Men i morrn åker han hem. Och Sanna sa idag att hon kunde jobba 2 tim på förmiddagen i morgon, eftersom hon ändå är nere på stan. Tack snälla syster! =) Bara hoppas att man får sova, troligen inte.. Men de visar sig, får väl busa järnet med han ikväll så han blir riktigt trött..
Efter jobbet ska jag köra till arlanda och hämta mina päron och Iza. Iza kommer nog babbla skapligt mkt med mig på vägen hem..haha. Hon har nog massor att berätta för moster =) Bruna är dom säkert oxå. Vill åka jag med! 2 veckor i solen skulle inte sitta helt fel. Stranden hela dagarna och så goda middagar på kvällarna. Skulle vilja åka till Dominikanska eller Thailand. Men många säger att Thailand inte är så speciellt. Så man kanske ska prova Dominikanska, bara sätta igång och spara så kanske man kan åka nästa år vid den här tiden. Drömma kan man ju alltid........

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0