Känner mig taggad!

Känner mig jättetaggad inför denna viktutmaning. Helt sjukt, men de kan ju vända..=) Men det tillåter jag inte. Nu ska de satsas fullt ut. Jag tror inte Tant Tania va beredd på att vi skulle vara positiva till denna utmaning, men jag är på! Har börjat planera i mitt huvud hur det ska gå till. Har lite punkter som ska förbättras, här är dessa:

1. Sluta äta godis (Endast en ätar dag)

2. Sluta med cola

3. Börja äta frukost (Vilket jag varit grymt dålig på)

4. Börja äta rätt

Träning ska det bli oxå, ska ta tag i löpningen nu och promenera fram och tillbaka till jobbet varje dag. Allt detta med start måndagen den 16 mars....

Kram


Kommentarer
Postat av: Tania

Åh va duktig du är. Och nej, jag var inte beredd på intresset :-)



Vi är många nu...

2009-03-13 @ 20:04:18
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Jag har ju inte börjat än..=) Återstår att se om jag är duktig och börjar med allt de där..=)

2009-03-14 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0