La voix..

Jaha ja, de va vinnarn idag. Hade hoppats på Måns eller EMD. Men icke, gick ju ganska bra för Snälla, snälla, snälla. Hade ju vart kul om hon vann..=) Lite annorlunda. Men den här La voix, tyckte först att den va skapligt kass, men den blir faktiskt bättre ju fler ggr man lyssnar på den. Vet inte, men nåt är det med den låten.
Idag har det varit en soft dag. Gick en promenad till frisören som skulle prova uppsättning på mig. Gick väl bra, men hon fick lite ideér under tiden så jag ska tillbaka igen om 2 veckor för mer provning..=) Blev lite klippning oxå p.g.a uppsättningen, men jag blev super nöjd, hon är riktigt duktig. Min nuvarande frisör är ju på mamma ledighet, så jag måste ju ha en ny, men jag behövde ju inte leta länge.. Har ju hittat henne nu..=) Sen blev de inte mkt. Åkte hem till mor och far sen på eftermiddan och käka lite mat och fikade lite. Och nu sitter jag i soffan och har kollat melodifestival.
I morrn innan jag ska till mor och far och lämna tebax bilen tänkte jag ta en sväng ut till Hälla och kolla lite. Se om man hittar på det där löparsetet. Hoppas de finns några kvar, för på måndag börjar allvaret!! Weeeeeiiii!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skandal....va ska man säga om denna festival...hmmm. Finner inga ord.

2009-03-14 @ 22:14:57
URL: http://metrobloggen.se/sussub.blogspot.com
Postat av: Tania

Melodifestivalen... vakuum helt enkelt. Bara tomhet och besvikelse... Jag går och dör en smula ;-)

2009-03-14 @ 22:35:05
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Ja vad ska man säga..

2009-03-14 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0