Måndag..

Lite trött idag, inget ovanligt när det gäller mig. Drömde så sjuk dröm inatt. Syrran fick barn, inte en utan 4 haha, 2 av dom hade inte så mkt hår, medans de andra 2 hade sjukt mkt hår.. haha. Va tvungen och ringa syster och kolla att hon inte låg på BB..:P Men hon va hemma och inget barn på väg. Vart kommer alla dessa sjuka drömmar ifrån? Man kan ju drömma hur mkt sjukt som helst, vissa mer verkliga än andra. Har drömt 2-3 ggr att Zvinto (mammas och pappas katt) har kommit hem helt undernärd och tilltuffsad. Han har varit borta nu i 5 månader.´Drömmer de kanske för att jag verkligen vill att han ska komma hem igen..
Ja idag är de ju dagen D. Idag börjar allvaret. Började i alla fall bra, tog en promenad till jobbet, tar ca 20 min. Käkade frukost på jobbet, gröt. Smakade väl sisådär... Men de gick ner. Sen promenad hem och sen ut och springa. Måste ju testa mina nya kläder. Vi får se om jag får sällis av U om hon pallar att ta en kvällsrunda.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0