Nytt projekt!

Japp, va hos min mor idag och hämtade bilen m.m,  så visar Sanna mig en bild på ett golv, precis så som jag vill ha det. Beckers färg har fått in en ny färg för golv, blank. Så nu ska de börja målas. Ja fast jag lär ju köpa färgen först kanske=) Men de får bli vid nästa löning. Jobbigast är ju att jag måste flytta på alla grejor. Köket är ju i försig inte så jobbig, bara ett bord och 4 stolar, sovrummet blir ju lite jobbigt. Får väl flytta ut alla grejer i vardagsrummet. Det är verkligen tråkigt när man har gjort det en gång förut, måla golvet alltså, att behöva göra det igen. Lite surt, men men. Aldrig mer Bauhaus som sagt. Men nu, nu ska de bli perfekt!!
Mkt projekt, gäller verkligen att ta tag i sakerna. Phu... Kan ju ta och börja med min sko garderob i veckan kanske. De har jag ju färg till i alla fall.
Här kommer en bild på hur mitt golv ska se ut. Blankt och fint.


Kommentarer
Postat av: Tania

Åh va fräscht!

2009-03-10 @ 07:12:43
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Pia

hihi...Zigge säger att han gärna kommer och hjälper dig med golvet hehe

2009-03-10 @ 14:06:17
URL: http://piias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0