Onsdag..

Idag har det inte vart mkt på schemat. Jag tog en promenad ner till stan till 11, hämtade Bellan och så åkte vi till mor och far. Gick ut en sväng med Loppan. Sen vart det soffan en stund..=) Sen städade vi Bellans leksakrum hos mamma. Den tjejen har leksaker, tror inte att hon använder ens hälften av de där. Skulle kanske ta en rensning med henne nångång..
Sen kom mor hem, vi käkade lite mat och softade lite till. Skönt med en softdag, behövdes verkligen.
I morrn innan jobbet blir det en löprunda. Ska bli riktigt skönt, sen jobba. Hoppas mitt knä pallar, vette sjutton va som krånglar, har känt av det lite idag, men det är nog ingen fara. Vet inte vart det kommer ifrån, men det ska inte få förstöra min träning nu, då jäklarns blir jag arg! Vi får se hur de känns i morrn efter rundan.
Ha en forsatt trevlig kväll!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0