Party!!

Idag är de party!!! Ska bli riktigt najs, för nu var det länge sen jag festade och roade mig. Nu är det verkligen på tiden. Vi var ju i lokalen och ställde iordning borden. Satt på dukar å la ut ljuslyktor. Såg riktigt mysigt ut..=)
Så efter jobbet ska jag rusa hem och förbereda för kvällen. Tror jag har bestämt vad jag ska ha på mig nu. De blir nog super bra. Sen kommer en snäll själ och hämtar upp mig och så åker vi hem till U & M, och sen körning därifrån till partyt.
Får väl se hur man mår i morrn, som man brukar säga "man mår som man förtjänar.." Men så illa ska de väl inte behöva bli hahaha man ska aldrig säga aldrig, nu var de ju ett tag sen man drack alkohol=)
Ha en underbar lördag alla!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0