Så där ja...dag 9

Nu är jag på gång igen.. Idag vart det promenad hem från jobbet i rask takt, sen en löprunda på ca 3.3km. De va så skönt! Kändes lätt idag.. tur att det kan göra det med ibland. Nu känner jag mig bra igen..=) Känns så jobbigt att man inte har rört på sig på ett par dar. Få se om jag tar rundan i morrn förmiddag eller om den får bli på torsdag. Som min vän U säger, det är bra med en vilodag mellan passen..=) Vi får se hur jag känner mig i morrn bitti. Man kanske inte ska gå ut för hårt.
Så snart är denna dag till ända.. Ska hoppa in i duschen och sen blir det Desperate Housewives, Christine och Brothers & Sisters. Men nu kan jag i alla fall lägga mig i soffan med gott samvete.=)

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0