Söndag...



( Vet inte om de syns så bra, men där är den berömda bilen med klisterlappen.. )



Blev väckt 7.20 av den trevliga lille katten. Men jag lyckades, eller vi lyckades somna om och vaknade igen kl 12.20. De va ju inte riktigt meningen..=)
Har varit ute på vifft med U. Vi åkte först ut till Nisses en sväng och kollade runt lite. Sen en sväng förbi mor & far, tog en liten promenad med Loppan. Inte förrän nu såg jag på bilen vi bogserade igår, att de satt ett klistermärke på rutan, hahahaha, ett gult klistermärke med ett rött kors och sen stog de KÖRFÖRBUD!! Shit man har fått många goa skratt efter det där, men inte lika roligt för bror när han kommer hem. Stackarn, de va lite som ska göras på den. Kanske lika bra å skrota bilen..=) Nä, men så gammal är den ju inte..=)
I morrn ska man arbeta igen. Fick ett uppdrag av min far att jag ska handla grejer till bilen så han kan laga den när dom kommer hem. Så de blir mekonomen för mig i morrn, med besiktingspappret. Lika bra och lämna fram den, har ingen koll på vad det är för grejer man ska ha.
Igår kväll föresten fick jag  ett mess..."Du har en dejt nästa fredag. Du ska vara på strike nästa fredag. Kram" Jaha ja. Ingen tid. Bara de där. Har en liten aning om vem det är som har skickat de, haha. Man får väl se om personen hör av sig igen..
Så de va väl allt spännande som hänt idag. Betydligt bättre dag idag än igår..=) Zigge föresten, han verkar inte ha fått nå men av klon än. Han är som vanligt.
Nu ska jag ta och kolla på Beck filmen på 4:an.
Sov så gott!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tania

Ett mess??? Vart??? På mobilen eller?. Det måste ju gå att spåra ju!!!... Hihihi... märks det att jag är nyfiken??

2009-03-01 @ 21:41:20
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Alessandro

Köp en ny bil mia. :).

2009-03-01 @ 23:38:29
URL: http://www.metrobloggen.se/dippan
Postat av: Miia

De e ju inte min bil ju. Som tur är..=)

2009-03-02 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0