Stort tack till Petta!

Min lillebrors vän Peter har lånat ut en dator til mig!!! Weeeei, super stort tack til dig! =) Hur hade man annars klarat sig? Men nu har jag en fint fungerande dator..SUPER!!!
Jag och Tania skulle ju som sagt ta en promenad idag i rocklunda spåret, men ack va vi hade fel. Det vi såg av spåret så va de isigt en bra j-vla bit. Så vi hoppade det och åkte till erikslund och tog en snabb fika..=) Promenaden tar vi på tisdag i stället, men inte i skogen hahaha de får bli här nånstans vid mig el Tania. Ska nog ta mig en springrunda i morrn, men de här j-vla vädret gör ju att man inte är speciellt laddad, men ser de något "torrt" ut på vägarna så kör jag.
Och på tal om inget, hade lyckats rädda de viktigaste från min dator, shit va glad jag blev, och lättad! Nu blir de kopior av allt jag har i min blivande dator, de kan jag lova..

Kram

Kommentarer
Postat av: TaniaT

Skönt att det fixade sig med datorn!

2009-03-23 @ 07:09:38
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Ja nu klarar jag mig ett tag i alla fall..=)

2009-03-23 @ 11:21:22
Postat av: Pia

Vilken guld kille! Vi får ställa oss i kö sis haha

2009-03-23 @ 12:15:17
URL: http://piias.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja han är en riktigt reko kis den där petta...:)

2009-03-23 @ 22:34:45
Postat av: Miia

Mmm.. Han e ju de..=)

2009-03-23 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0