Trött som bara den...

Den där lille katten promenerar mig på nerverna. I morse börja han härja runt 6. Men katt sov!! Nä han skulle busa omkring. Kan han inte busa tyst så jag får sova =) Sa till syster att han får åka hem på fredag. Måste få sova ordentligt. Mamma, pappa och Iza kommer ju hem i morrn kväll, så Mr Zigge får åka hem på fredag.
Så hur har min vecka gått hittills utan godis och läsk? Jo, de ska jag tala om. Det har gått super bra! Va på väg att köpa mig en chokladkaka igår på affärn, men duktig som jag är så lät jag bli..=) Ingen cola heller, har tagit med mig bubbelvatten hemifrån. Sen promenerade jag till jobbet igår och idag. Snön va borta från gångbanorna. I alla fall på de flesta ställena. Mycket bra, kanske ska ta mig en löprunda snart då..  Käkade frukost idag, inte hemma men på jobbet. Va riktigt hungrig när jag kom till jobbet. De va länge sen de hände. Köpte t.o.m frukt idag hahaha. Ni ser, de går framåt.
Borde även ta och sluta snusa, men jag får ta en sak i taget. Snusningen måste man ta när man verkligen känner att man vill och kan sluta. Annars är  man tebax i snusandet igen efter en veckas uppehåll.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0