......

De va personen jag trodde som skickat messet. Så nu får vi se om jag går dit eller inte..=) Dom va flera som skulle bowla och dricka lite. Får jag med mig någon så kanske jag går.. Ska ju på ett 30 års kalas på lördagen, så då måste jag ju vara pigg och alert..=)
Idag jobbar man halvdag, slutar kl 15 såå skönt. Sen efter jobbet var det mekonomen..

Har funderat lite... Jag kan inte riktigt förstå en sak. Hur kan man stanna hos en männsika som behandlar en som skit? Har ju skrivit lite om detta innan. Men jag kan bara inte förstå. Kan man verkligen älska en människa som gör en illa? De kanske är lätt för mig att säga, jag som är singel. Tänker jag fel?? Men om hon tycker att det är värt att stanna kvar, så finns det inte mkt jag kan göra än att finnas här. Jag personligen skulle ALDRIG och då menar jag ALDRIG låta mig behandlas på detta vis. Kanske för att jag har fått lite skinn på näsan efter mina föredettingar. Jag har blitt grymt sårad många gånger, men livet går vidare.  Man kan inte hänga sig kvar i något som inte funkar. Och  nu i efterhand så inser man ju att den människan var inte bra, det skulle inte ha funkat.  Den sista gången jag blev riktigt sårad, då trodde jag att de va och skulle vara vi resten av livet. Men så kom den dan då allt gick i kras utan en aning. Allt helt borta *poff* Som en dröm. Men jag tog mig upp ganska fort, tack vara min fantastiska familj, vänner och företaget. Även fast vi bodde i samma stad så träffade jag inte på honom speciellt ofta.Men trotts att jag blev grymt sårad så fick han mig att bli en bättre människa, jag växte upp kanske man kan säga. Så nåt bra fick jag ut av de...=) Fast jag har ju varit singel sen dess, men det finns en för alla, så en vacker dag så står han framför mig, mannen i mitt liv..


Kramar

Kommentarer
Postat av: Sanna

En vacker dag kommer mannen i ditt liv....

2009-03-02 @ 14:09:32
URL: http://metrobloggen.se/sussub
Postat av: Piia

Ja du..deras förlust =) Nu är det nån som kan skratta sig lycklig den dagen han får dig på fall ;)

2009-03-02 @ 14:46:18
Postat av: Tania

I värsta fall får jag väl ta in dig i mitt harem som min fru moahaha nä då skojja lite. Jag tror att alla har någon som är "ens egen". Tyvärr tar det olika tid för alla att hitta den personen. Men även om du mot all förmodan skulle få vänta i 30 år till så är det ju ändå värt väntan. För det finns inget finare än kärleken mellan själsfränder.



Men jag lovar... han kommer fram när du minst anar det på det minst tippade stället :-)

2009-03-02 @ 21:03:19
URL: http://tanttania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0