3 dagar har gått...

på mitt nya extrajobb. Måste säga att jag trivs jättebra. Folket jag jobbar med är mycket trevliga. Kunderna oxå..=) Lite annorlunda mot vad jag gjort. Ska jobba igen på fredag, så i morgon är jag ledig. Ska ta en sväng ner på stan med Tess. Sen nästa vecka på måndag har jag mitt första "riktiga" arbetspass.. Så skoj..=) Nu gäller det bara att hitta ett jobb med lite mer timmar så att man får ihop en slant i månaden. Man får ju inte stämpla upp hur länge som helst har jag förstått. Försöker få ihop alla papper till min a-kassa oxå, det är ju inte bara ett papper som ska in. Hoppas bara att man får pengar i tid och att alla papper är rätt. Vad jag förstått så kan de bli lite krångel när det gäller a-kassa, men vi håller tummarna att allt är rätt så att jag inte behöver vänta allt för länge på pengar.
Nu ska jag ta å chilla lite framför tvn. Ha en bra kväll alla där ute..

Kram

Kommentarer
Postat av: Tania

Jag ser inte fram emot att krångla med papper och sånt till akassan faktiskt.

2009-05-14 @ 07:08:31
Postat av: Micke

Akassan är knappast krångel jämfört med försäkringskassan :)

2009-05-23 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0