Är så förbannad!!!!!

Hur lång tid ska det ta för en a-kassa att gå igeom allt material för en person?? Alltså jag har varit arbetslös i 1 mån i morgon. Ringde dom idag och skulle kolla hur det gick, då säger han att dom inte ens kollat mitt ärende.. nehe säger jag. Hur lång tid ska de ta då frågar jag. Han säger, ja minst en månad till.. .eh ok! Så fråga jag, hur tycker du att jag ska betala mina räkningar då? Ja inte vet jag säger han. Blev så förbannad och ledsen. Varför ska de behöva ta så lång tid? Vad ska alla stackar nyblivna arbetslösa leva av?? Luft?? Usch, jag hoppas att det löser sig på ett eller annat sett. Nog trodde jag att en a-kassa skulle kunna gå igenom ett ärende lite snabbare, men nä! Han va så nonchalant. Men de skiter väl han i, han behöver ju inte oroa sig.
Nä nu ska jag söröka lugna ner mig och föröka komma på hur jag ska lösa denna situation, sen ska jag iväg och jobba lite.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till den arbetslösa verkligheten. Du vet ju hur jag har haft det... Tråkigt med sant, jag fick ju vänta 3mån... Tur att du har extra jobb ändå =) puss

2009-05-31 @ 20:54:12
Postat av: Miia

Ja,jag tycker det är rent ut sagt förjävligt!!!

2009-05-31 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0