De va ett tag sen sist..=)

Men nu är jag här igen. Har haft lite projekt här i helgen. Hjälpt mamma och pappa att göra om deras syrum, blev super bra, de kommer lite bilder sen. Sen har jag arbetat lite med papper som ska va klart i morgon, hann klart..phu. Bara hoppas att allt blev rätt..=)
Har varit kattvakt åt Zigge, aldrig mer!! Den katten väckte mig fan 6 varje jävla morgon. Och i morse kl 3. Va är de för fel på katten. Men som tur är så hämtade Pia honom idag. Hade inte pallat en dag till...Då hade han nog fått bo på balkongen...=)
Nästa vecka jobbar jag 2 dagar. Har kännts skit skumt och vara ledig flera dagar, men jag måste säga att de har varit superskönt!! Lyxigt.. men de får ju inte bli långvarigt, då klättrar jag nog på väggarna. Så det får vara allt för denna gång...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att vara lite ledig efter allt slit :)

2009-05-25 @ 19:17:08
URL: http://mammasanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0