Det va ett tag sen..

Men har inte haft riktigt tid och ork att skriva. Men det har ju hänt en hel del kan man säga. Butiken ska stängas. Utförsäljning, 70 % på alla skor, 50% på allt de andra. Så har ni vägarna förbi, kom och shoppa lite skor superbilligt!
Så nu är man arbetslös för första gången på 11 år, helt sjukt, men har fått ett extra jobb ev. Ska provjobba nästa vecka, mån-ons. Känns som en bra mjukstart, få lite ledigt efter 3 års hårt arbete. Man har ju verkligen jobbat arslet av sig i 3 år, knappt någon semester. Men nu så längtar jag efter att få vara en helt vanlig anställd på ett helt vanligt jobb. Hoppas bara att man hittar ett jobb nu bara, men nu har jag ju ett extrajobb, skulle sitta fint om man kunde hitta ett deltidsjobb oxå. Men som sagt, börjar så här, sen får jag ta tag i lite ansökningar och skicka ut.
Foten min är inte riktigt bra än, har fortfarande lite ont ibland, men va ute på en liten promenad efter jobbet med Sanna och Alessandro, så det kändes faktiskt helt ok. Det gick ju..=) Så nu får jag ta tag i mina promenader igen och se upp för trottoarkanter! =)

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd bara att vi inte fick njuta av promenaden :) Nästa gång kanske.

2009-05-07 @ 10:25:23
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Ja nästa gång..=) Nu finns de ju tid till övers..hahaha

2009-05-07 @ 11:04:04
Postat av: Jenta

Jag hörde om jobbet... Fan va roligt!!!! Hoppas det går bra gumman!!!!

Kram

2009-05-07 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0