Lite nervös..

Inför i morgon. Första dan på nya jobbet. Provjobba, de ska bli spännande, massa nytt att ta in. Hoppas man trivs, men de tror jag inte ska vara nå problem alls. Alla som jobbar där är hur trevliga som helst. Så jag kommer nog att trivas där fin fint..=) Men nervös är jag, tänk om jag strular till nåt, gör massa fel.... Nä men det är bara att hoppas att de går fin fint..=) Återkommer i morgon med en liten rapport om min första dag..
Annars har det väl inte hänt så mkt. Jag har ju mest jobbat. Idag va min första lediga dag på länge. Har jobbat 13 dar i sträck... weeeei. Men det gick bra, står ju upp fortfarande, men de va riktigt skönt att va ledig. Va hos mamma och pappa, käkade lite mat, grillat.. mums!!
Sen va jag hos L och fixade med håret. Ska vara hårmodell , hon ska göra gesällprov här i maj, så jag ställde upp ..=)
Nu ska jag ta och slappa lite och sen försöka gå och lägga mig i tid, så jag är pigg och alert i morgon!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenta

Ja jag hörde! Va roligt!!! Hoppas det går bra (vilket jag tror att det gör) Kram

2009-05-10 @ 21:35:04
Postat av: Miia

De ska bli spännande..=) Hoppas oxå att de går bra..kram på re

2009-05-10 @ 21:39:29
Postat av: Tania

Lycka till!

2009-05-11 @ 07:14:41
Postat av: Anna

Lycka till!!!

2009-05-12 @ 10:15:55
URL: http://anderssonanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0