Update....

Ja, nu va de ett tag sen igen...=) Ovanligt. Men allt har varit som vanligt hos mig, jobba, träffa vänner. Var på 30 års kalas i fredags, Tess fyllde 30, välkommen till klubben..=) Mkt trevligt och hon bjöd på supergod mat, som vanligt..=)
I lördags va jag på stan med Sanna och Alessandro. Strosade runt lite och kollade efter farsdagspresent. Tog en fika på de nya stället.. Va hette de nu då?! Hahaha bra minne man har. Men deras kladdkaka skulle tydligen vara supergod enligt Vlt tror jag att de va, men måste säga att de va en besvikelse. Både jag och Sanna tyckte att de saknades nåt i den. Provade på en cappuccino, den va faktiskt god. Försöker lära mig att dricka kaffe, men de går så där..=)
Och idag har jag jobbat på förmiddan och sen firat far. Och nu sitter jag här hemma och ugglar framför tvn. De får va allt för idag. Avslutar med en bild på nytillskottet..=) Visst är han väl bara för söt?!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Espressohouse heter det...ja och kladdkakan var en besvikelse...

2009-11-09 @ 08:26:42
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Anna

Sjukt söt hund!

2009-11-17 @ 17:08:16
URL: http://anderssonanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0