Ki box...

Igår var jag och tränade Ki box med U, jag kan ju säga att man känner att man lever idag. Shit vilken träningsvärk jag har.. oh my!!! Ont överallt, i muskler man inte visste att man hade.. hahaha, inte riktigt så, men ja ni fattar..=) Kommer helt klart gå på de fler ggr, va hur kul som helst!! Min värk kommer nog va värre i morrn, får se om man kommer upp ur sängen.
Gu va skönt med helg. Sitter och kollar på Idol, eller nu nyheter men innan. Måste säga att många av dom va bra i dag... Får se vem som åker.
I morrn ska jag nog färga syster ysters hår..ska bli spännande att se hur det går hahahaha. Sanna, du får ursäkta om färgen kankse hamnar lite var stans om träningsvärken sitter i..hahaha lite ont när jag lyfter armarna. Nä men de ska nog gå fint..=) Annars har jag inte mkt annat planerat, vi får se vad helgen har att erbjuda.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha ja man vet ju aldrig vart man kommer att ha färg någonstans. Jag får sitta på golvet helt enkelt så att du inte behöver lyfta allt för mycket =).

2009-10-17 @ 07:04:53
URL: http://mammasanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0