...

Igår var jag, U och A, och hälsade på en av våra gamla arbetskamrater T från vårat fd jobb. Vilket hus hon har!!!! Shit, de va helt fantastiskt hus. Gammalt hus en liten bit ut på landet. Stort var det också. Gamla kaminer i varje rum, trägolv, ja sån här gammal stil. Hon bjöd oss på underbart god sallad med en massa goda tillbehör! Man ses ju tyvärr alldeles för sällan. Vem säger att man inte kan ha en träff i alla fall 1 gång i månaden, ska det vara för svårt att fixa?
Och idag ska jag träffa mina vänner T och M. Vi träffas oxå tyvärr allt för sällan. Vi får ta tag i detta och ses oftare helt enkelt! =) Ska bli mkt trevligt. Sen på kvällen bär det av till U & M, laga lite tacos och bara vara.
Sen i morrn ska jag hem till mor & far. Vi har fått Fjoddes aska, så vi ska begrava honom i morrn..=( Lille plutten. Har beställt korten nu, det blev båda. Vi får se om strl blir bra, annars får jag beställa större. Det finns nog andra som vill ha dom då..=)
Nä nu ska jag ta och chilla lite till och sen åka iväg.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till i morgon... Vart ska Fjodde ligga???

2009-09-05 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0