Lite dålig uppdatering..

Men har väl inte haft så mkt att skriva om heller. Allt är som vanligt, jobbar på, på båda ställena. Så det är väl inte så mtk annat som hänt i mitt liv..=) I helgen har det varit lugnt, i lördags så åkte jag runt lite med Sanna, Pii och lille Alessandro. De va lite mysigt. Handlade 2 ramar, 2 boxar man kan ha skit i och sen en sån stor vas liknande man kan ha ljus i på Ikea. Ska fota alla grejer sen så ni får se. Men orkar inte nu. Ska chilla lite framför tvn, läsa en tidning och sen gå och lägga mig. Jobbar på jobb 2 i morrn tidigt, så jag får gå och lägga mig i tid om jag ska orka dan.
Har inte så mkt planerat inför veckan heller. Bara premiären ev Grey´s, som man INTE får missa!
Ha nu en fortsatt trevlig kväll alla där ute...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0