Onsdag

Har nyss kommit hem från jobbet. En sen dag, men började sent också. Skönt med sovmorron efter att ha jobbat 2 tidiga pass på jobb 2. Inte mkt har hänt, jag har jobbat och slitit som vanligt..=)
Är så glad, trodde att jag inte skulle hitta mina 2 favorit kort på Fjodde. Min gamla dator mådde ju inte så bra och gick sönder, där låg ju alla mina kort. Kollade igenom alla datorer jag kunde för att hitta just dessa 2 kort, men ingen lycka. Visste att jag skickat dem till mamma och mina systrar. Men alla trodde att de va borta. MEN, Piia hittade dom i en av hennes gamla datorer. Weeeiiii!! Blev så glad. Ska förstora en eller båda bilderna och ha som tavlor. Jag måste säga att jag lyckades väldigt bra med dessa kort.. Vilken av dom tycker ni att jag ska ta, en eller båda?






Han va så fin!! Saknar honom massor, lilla Loppan.. :( Korten/kortet ska jag ha i svart vitt. Tror att de kommer att bli super bra. Va förbi brors kompis idag och kollade lite priser. Så jag ska förbi där i veckan och lämna in för förstoring.
Nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst. Ha en fortsatt bra kväll..

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tur att du hittade bilderna :) Båda bilderna e lika fina. Svårt att välja...

2009-09-03 @ 07:31:17
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Fina kort... Jag kan inte bestämma mig vilka kort jag ska ha på Spajk...

2009-09-03 @ 08:57:10
URL: http://rebeccaliane.blogg.se/
Postat av: Therese haverklint

Hmmm.. svårt att säga. bilden längst ner har ett e bättre ljus i sig.. men den andra är han ju super söt på... Åhhh ställ inte så svåra frågor .. som man ändå inte kan svara på! Vi måste höras/ ses snart! saknar dig!! Puss

2009-09-03 @ 18:02:43
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0