En underbar helg...

Det har jag haft, så lugnt och skönt. Vi åkte ett gäng till en stuga ute i skogen..=) Så jäkla avkopplande och underbart! Vi kom upp på fredagen ganska sent, så då vart det inte mkt att göra utan vi satt bara och tog det lugnt å snackade massa skit..=) På lördagen vart det en promenad i det vackra vädret, -15 grader.. Sen vart det lite mat och vila. Och sen bastu! Nice, jag, M och U brassade på i bastun, varmt som fan men så skönt! Sen vart det bara att springa ut tillbaka till stugan, då bastun ligger ute på gården. Men man fryser ju inte eftersom man är så jäkla varm efter bastun. Sen var de grabbarnas tur och basta. Efter det vart det lite spel.. Sen på söndagen var det hemfärd, man var inte så sugen på att åka hem kan jag säga. Skulle lätt kunna spendera en vecka där, så tyst och lugnt. Det är så vackert där under vintern. Men vi åker nog tillbaka dit snart igen.. Om jag får bestämma.

Hjärtesorgen har lagt sig, har väl insett att.. ja, han va nog inte riktigt mogen, va vet jag, men ingen idé att ödsla mer energi på de. Tur att de hände när det hände, och inte efter 1 år el 2. Känner att jag har varit ledsen tillräckligt och nu är det dags att ta nya tag i livet. Nånstans finns han, mannen i mitt liv, men han har inte hittat mig ännu.. =)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0