Lördag

Vad har dagen att erbjuda tro...
Jo, jag ska åka och hälsa på mamma & pappa med Sanna & familj. Ska bli trevligt, va ett tag sen jag va hos mamma & pappa. Inte så konstigt då dom varit bortresta i en vecka..=) Vet att det finns lite godis där som väntar på mig..=)

Jag har ju återigen bestämt mig för att jag ska skära ner på godis och cola, får se hur det går. Cola har jag inte druckit sen söndags, så det måste jag säga har gått väldigt bra, men inte godiset, de tar jag tag i f.r.o.m nästa vecka. Har funderat lite på snusandet oxå, men de får komma senare, man kan ju inte sluta med allt på en gång, fatta mitt humör då hahahah, inte att leka med... Godis på lördagar, det ska fan räcka. Man ska inte behöva äta godis var och varannan dag. Inte lätt när man jobbar på ett ställe där man ser godis hela dagarna, men de ska nog gå. Har man gett sig fan på att man inte ska, så ska det funka.

Sen ikväll är det personalmöte med jobbet, 2 timmar tror jag att de va, sen får vi se om jag kollar melodifestivalen nånstans...

Så nu kanske jag ska ta å göra mig redo inför dagen, vaknade ganska tidigt idag ( för att vara jag ) helt otroligt!

Ha en underbar lördag mina vänner!

Kramar

Kommentarer
Postat av: SarahPaskota

Hej Mia, dags att ses snart tycker jag, vad har du för dig nästa vecka?



KRam

2010-04-06 @ 18:40:43
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0