Försöker förstå...

Men jag fattar inte. Va hände?? Trodde att jag träffat en "man" , en underbar sådan, men fan va fel jag hade. Helt plötsligt, som en blixt från klar himmel så va det över, finito. Bara så där. Jag kan inte beskriva med ord hur besviken, ledsen och sårad jag är. Önskade att jag kunde vrida tillbaka tiden, då hade jag inte släppt in honom i mitt liv, i mitt hjärta.
Men varför tar jag det så hårt?? De varade ju inte så länge. Jag lyckades nog falla pladask för "karln", efter alla hans sms och fina ord till mig. Då lyckades jag slappna av och ta ner min mur. Jag var lycklig och kär för första gången på länge. Försöker komma på vad som hände men kommer inte fram till nåt. Försökte prata med han men fick inte fram något. Aldrig varit med om att någon varit så känslokall mot mig.. Han brydde sig inte, att han sårade mig. Fick man ett förlåt? Nää inte äns de. Han har ju inte direkt visat att han inte tycker om mig förrän igår då han bokstavlig talat sa att han skiter i mig och alla andra runt omkring, förutom sin son. Önskar bara att man kunde få en förklaring... Vad hände?
Jag kan säga en sak i alla fall, nu kommer det att dröja innan jag kan släppa in nån i mitt liv igen, fan ta dig!!




Kommentarer
Postat av: Tania

Kära vän... jag vet inte vad jag ska säga...



Konstigt att det kom så plötsligt och att du inte fått någon förklaring. Alla är värda en förklaring så man kan acceptera och gå vidare.



Även om det känns tomt nu och du känner dig säkert ensammast i världen så har du massor med ÄKTA människor runt dig som älskar dig no matter what!



Vill du gå ut och dränka dina sorger så säg till så hänger jag med. Vi kan sätta oss någonstans och prata och inta alkoholhaltiga drycker tills allt känns bättre... bara för en liten stund i alla fall.



Jag finns här för du vet ju... killar kommer och går men Tania består.



Puss!!!

2010-01-16 @ 10:25:26
Postat av: Miia

Tack Tania! Det låter som en strålande idé. Vi får ta och bestämma en dag som passar..Puss!

2010-01-16 @ 10:58:22
Postat av: Pia

Miia var glad att du har ett hjärta iaf. Den där saken verkar ju inte ha ett. Han var inte ens värd ditt hjärta. Så spar den till någon som verkligen är mogen och har något mellan öronen. Han verkar ju inte speciellt labil.

Vi älskar dig och du är världens goaste. Om nu någon uttnyttjar det så är det deras misstag. Du och jag vet ju hur mycke idioter det finns. Men hoppet består ju att någonstans ska det väl finnas någon.

Kram syster yster! Vi ses senare idag.

2010-01-16 @ 10:59:32
Postat av: Jenta

Kramar om

2010-01-16 @ 11:00:00
Postat av: Miia

Tack Piia! Ja vi om några vet att de finns idioter så de räcker och blir över. Men detta går förhoppningsvis över..snart. Vi ses senare! Kram

2010-01-16 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0