Torsdag

Idag har jag varit hos Sanna och familj. Vi skulle grilla lite tänkte vi, men grillen vi hade va SKIT, funka fan inte alls nå bra. Elgrill ska tilläggas. Hm.. bättre med dom vanliga kolgrillarna jisses.
Nu börjar de närma sig för avgång..:) Italy here we come!!!! Weeeeeiii. I morrn ska jag och Sanna ner på stan och göra en massa ärenden inför resan. Och i dessa ärenden ingår fotvård..:) Jäklarns va najs det ska bli.. Tror jag hahaha, har aldrig varit på fotvård, men de är nog säkert superskönt..:) Återkommer om det..

Ja snart är första semesterveckan avklarad, dock inte så värst soligt väder, men jag ska ju inte klaga, jag kommer nog att få min dos av sol i Italy..



// Miia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0