Har ni..

Nångång fått en äckel känsla när ni tittat er själv i spegeln? Jag fick det härom dagen... Nu pratar jag inte om ansiktet, utan kroppen. Jag vet, sjukt! Men jag mådde verkligen dåligt av det jag såg. Nu säger jag inte att jag är jättetjock eller nåt, men jag har mage och den vill jag bli av med! Och säg inget annat, för så är det! Så därför har jag bestämt att nu är det slut på klagandet och gnällandet över min kropp. Det är dags att göra något åt det och inte bara klaga. Det är ju bara du själv som kan göra något åt det och ingen annan.

Jag började i torsdags med morgon promenad. Gick fint, gick upp en timme tidigare än vad jag skulle och drog mig ut innan frukost. Men den vart inte så lång, det vart "bara" 35 minuter. På fredagen var det dags igen, men denna gång gick jag lite längre. Det vart 55 minuter. Inte illa, nu har jag 2 rundor att välja på. Men oftast kommer jag nog välja den längre, känns som om det "ger" mer då. Ska även ta tag i löpningen igen i veckan. Nu jäklarns ska magen bort!!!

I morgon startar jag dagen med en promenad! Inget slappande här inte, bara att ta sig upp och gå iväg..:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0