Ja det var ett tag sen sist...

Vad har hänt i mitt liv sen sist? Det kan man ju undra hahah, nä då, men det är nog samma lika som förr. Har dock umgåtts mkt med min gudson på senare tid...:) Hans mamma och pappa har fullt upp med renovering, så jag ställer så gärna upp all min lediga tid och tar hand om honom. Han är sååå underbar den grabben, man blir så glad av hans närvaro..:) Han är aldrig eller sällan sur och grinig, så lätt att handskas med. Han gör mig glad..:)
Har också lyckats kommit över min "bajsblöjefobi", nu är man ju nästan mästare på blöjbyten... :)

Igår va jag hos Tania "halv åtta hos mig". Det var jag, Martina och Tania. Tania bjöd på en 3 rätters middag, mkt gott..:) Sen är det Martinas eller min tur. Jisses, måste komma på något bra att laga.. :S
Vi pratade gamla minnen, alltid lika kul..:) Kollade lite gamla kort hahah jisses säger jag bara..:) Ska leta efter mina gamla album från "The old days" så vi kan kolla igenom dem när det är min tur att bjuda på middag.

Ja, detta var nog allt jag hade på <3 för denna gång, får se hur länge det dröjer innan jag skriver igen. Tror inte att så många följer min blogg dock.. :P

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0